SnS Wellness Healing Services

Peta ke alamat SnS Wellness Healing Services (Double click petak kecil dalam peta).

Share

Wavy Text Generator - MySpace Layouts

Glitter Text Maker

.................. Dari Fly-Over Bulatan Pujut masuk ke Miri/Bintulu By-Pass, kemudian masuk Pujut Padang Kerbau. Simpang pertama sebelah kiri, selepas SK Agama Miri adalah Jln Pujut Batu 1. Jarak 200 meter dari Jln Tjg Batu 1 adalah Jalan Tanjung Batu 2. Sebelum sampai Masjid Annur masuk kiri ke alamat dibawah:- ..............................................................
Lot 248, Jalan Tanjung Batu 1A, Jalan Tanjung Batu 2, Jalan Pujut Padang Kerbau, 98000 Miri, Sarawak, Malaysia ............http://urutdanbekam-saninan.blogspot.com,atau e-mail: saninansns@gmail.com, atau jejakjemari_59@yahoo.com ...
................................................................ Traditional Malay Massage and Blood-cupping............................................................................... Modern living places a variety of stresses on our bodies that can result in physical discomfort. We specialize in achieving natural, healthy relief from pain and discomfort using a variety of traditional Malay massage techniques. We have exprience using trigger point massage. It is a deep tissue massage using the thumbs to improve blood circulation. Traditional massage can helped to improves vitality, restores muscle tone, detoxifies the body and stimulate new cell growth.
b2ca589cd9

Make Glitter Text

Wahai Kalian seKalimah denganKu, Saudara-Saudari, Muslimin dan Muslimat, Budiman dan Budiwati..Para Pelayar Internet, yang diHormati juga diSegani, Bijak lagi Pandai, diKayai sifat-sifat Mahmudah diAnugerahi keMuliaan diLebihi keSempurnaan, keHebatan dan KeUnggulan.

Dengan Rasa Rendah diri Suka Saya mengUcapkan Selamat menZiarahi seSawang saya yang Tidak seBerapa ini.

Bacalah apa yang seAdaNya, copy dan paste diIzinkan. Tak perlu Mohon Izin dari saya. Semua Percuma begitu pesan yang punya Asal. Dengan Yakin saya perCaya diSini ada seSuatu Yang saudaraKu yang Budiman dan saudariKu Yang Budiwati Cari.

CariLah apa Yang Perlu diCari kerana diSini banyak yang berGuna untuk diKongsi BerSama.

SeMoga seSawang ini menJadi GateWay anda untuk menemui Saya, mengenali siapa Saya, apa keGiatan saya, seKaligus apa yang dapat saya Sumbangkan untuk Anda, Keluarga Anda, Sahabat serta Taulan Anda yang mungkin berPotensi meMerlukan perKhidmatan kami.


Saya berHarap budiMan Dan budiWati berPuas Hati dengan kanDungan seSawang ini.
Salam Ukhwah saya UcapKan kePada Kalian. Semoga kita semua senantiasa berAda dalam PerLindunganNya, Sihat wal-Afiat serta diBerkati Ilahi, diRahmatiNya dan berWujud di dalam keRedhaanNya.

Jazakallaahu Khoiron Katsiiro, Wabaarokallaahu Fiikum, Wabillaahi Taufiq Wa Hidayah,


WASSALAAMU'ALAIKUM WAROHMATULLAAHI WABAROKAATUH.

Isnin, 5 Mei 2014

Terapi Yumeiho Saninan Mat Part 6

Tiada ulasan: